Kamis, 19 November 2015

Great Mullein - Membongkar Properties Penyembuhan Herba

Great Mullein - Membongkar Properties Penyembuhan Herba

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan mullein yang hebat dan cara-cara untuk menggunakan herba ini ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan.

Anda boleh merawat selesema kronik dengan membersihkan hidung anda. Anda hanya perlu menghidu teh mullein besar, lulus melalui hidung anda dan mendapatkan ia keluar melalui mulut anda. Lakukan prosedur dua kali sehari - pada waktu pagi dan petang. Anda boleh menghisapnya serbuk bunga mullein yang hebat, juga. Di samping itu, prosedur ini boleh digunakan untuk merawat polip, penyakit kelenjar dan ruam.
Teh mullein besar atau berwarna boleh digunakan untuk merawat kebanyakan penyakit dalaman. Mengumpul 125-225 gram akar herba yang berusia satu tahun. Tanamkan herba dengan 1-2 liter air dan rebus berwarna untuk beberapa ketika. Minum merebus dalam masa sehari menangani gout, dan membubarkan batu dalam buah pinggang dan pundi kencing. Gunakan berwarna sebagai minuman keras untuk merawat bronkitis. Selain itu, anda perlu basuh kepala anda dengan merebus untuk mengelakkan alopecia.
Anda boleh menggunakan bukan sahaja bunga mullein yang besar, tetapi juga meninggalkan untuk rawatan pelbagai penyakit, termasuk penyakit kelenjar. Apabila mandi, tambah merebus kepada air mandi. Ia adalah disebabkan oleh kualiti yang memberi hidup ia mempunyai.
Tanamkan 2 sudu besar bunga dengan segelas air mendidih. Mari minuman berwarna untuk beberapa ketika dan minum satu sudu itu 3 kali sehari. Merebus mempunyai kualiti yang hebat emolien dan perspiratory. Ia boleh digunakan untuk memudahkan proses batuk dan merawat jangkitan bahagian atas saluran pernafasan, bronkitis, jangkitan paru-paru, asma, disentri, penyakit selesema perut, limpa dan hati penyakit.
Tanamkan 120 gram akar mullein hebat dengan satu liter air dan biarkan berwarna untuk minuman untuk beberapa ketika. Minum keseluruhan teh dalam masa sehari untuk merawat gout, pundi kencing dan penyakit buah pinggang. Teh ini mempunyai kualiti diuretik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar